Magie op de beursvloer

Een locatie voor een beurs of evenement moet vooral praktisch zijn. Het zijn vaak grote gebouwen die in lege staat niet echt veel sfeer uitstralen, het zijn de standhouders die het verschil moeten maken. Dat kan met een spectaculaire beursstand, sympathieke vertegenwoordigers op de stand of…een vleugje magie! Maak van jouw aanwezigheid op de beurs een magische belevenis met een beursgoochelaar. Heb je geen idee wat een goochelaar op een beurs als meerwaarde biedt voor jouw bedrijf of organisatie? Lees dan snel de onderstaande voorbeelden en bekijk daarna alle beursgoochelaars op Artiest.nl.

Drukte bij de stand

Hoe trek je beursgangers naar jouw stand? Met flitsende reclameborden, veel producten die netjes op de tafel liggen of een schaal met gratis pennen voorzien van het bedrijfslogo? Dat zijn allemaal beproefde opties, maar wat dacht je van een goochelaar voor de beursstand? Iedereen de langsloopt zal aandachtig kijken naar dat opvallende personage voor de stand, een professionele goochelaar weet precies de juiste mensen eruit te pikken. Bezoekers die niet alleen in zijn voor een leuke goocheltruc, maar ook potentiële klanten zijn voor de standhouder. Uiteraard zullen andere voorbijgangers ook even stoppen om te zien wat er gebeurt aan de stand. Je zult de buren op de beurs jaloers maken met al deze aandacht!

Magische tip: Laat de goochelaar een speciale deal tevoorschijn toveren, bijvoorbeeld een korting die alleen tijdens de beurs geldig is.

De Klantenvanger van Hamelen

Je kent vast wel het sprookje over de Rattenvanger van Hamelen, die met zijn prachtige muzikale klanken de kinderen uit het dorp kon meelokken. De beursgoochelaar heeft hetzelfde effect, maar ditmaal voor de goede zaak…jouw zaak dus! Laat de beursgoochelaar rondlopen en de beursbezoekers vermaken. De goochelaar zal vooraf samen met de opdrachtgever bespreken hoe de trucs op de beste wijze kunnen inhaken op een verkoopstrategie. Laat de bezoeker bijvoorbeeld een kaart trekken die verandert in een voucher van de zaak. Zo zijn er veel promotionele acties die de beursgoochelaar in zijn act kan verwerken.